
1. Ką daryti, jei gavau pažeistą prekę?
Prašome susisiekti su mumis per 24 valandas nuo prekės gavimo:
– Nufotografuokite pažeistą pakuotę ir siuntos etiketę.
– Patikrinkite pažeistas prekes ir atsiųskite el. laišką adresu azijapanda@gmail.com, nurodydami užsakymo numerį, pažeistą prekę ir savo prašymą.
Mes išnagrinėsime jūsų situaciją per 48 valandas. Suteikus visą reikalingą informaciją, problemą išspręsime greičiau ir tiksliau.

2. Ką daryti, jei gavau produktą su trumpu galiojimo terminu arba pasibaigusį?
Akcijinėms prekėms galiojimo terminas nurodomas svetainėje. Įsigydami tokią prekę, sutinkate su trumpu ar pasibaigusiu galiojimo terminu.
Visada patikriname galiojimo laiką pakuodami prekes. Jei galiojimo terminas yra per trumpas (<14 dienų) ir svetainėje jis nebuvo nurodytas, mes susisieksime su jumis (el. paštu/SMS) dėl grąžinimo ar keitimo galimybių. Jei negausime atsakymo per 24 valandas, užsakymas bus atšauktas, o pinigai grąžinti, jei bendra suma po atšaukimo yra mažesnė nei 20 EUR.
Jei gavote produktą su trumpu galiojimo terminu (<14 dienų nuo siuntimo datos), prašome atsiųsti el. laišką adresu azijapanda@gmail.com, nurodant užsakymo numerį, produktą ir nuotrauką su galiojimo data. Jūsų prašymas bus išnagrinėtas per 48 valandas.

3. Produktų galiojimo laikas
Kai kurie kinų/vietnamiečių produktai yra ženklinami pagaminimo data, o ne galiojimo pabaigos data. Prašome vadovautis mūsų lipduke nurodytomis datomis.
Japonų produktai dažnai turi trumpesnį galiojimo laiką (1,5-4 mėnesius). Pirkdami tokius produktus, atsižvelkite į šią informaciją.
Jei turite klausimų, rašykite el. paštu azijapanda@gmail.com.

4. Kodėl mano gautos prekės galiojimo terminas skiriasi nuo nurodyto svetainėje?
Pristatymas: Jei svetainėje nurodyta galiojimo data (pvz., 2025-10-01) skiriasi nuo gautos prekės datos, tikėtina, kad užsakymo metu buvo atnaujintas galiojimo terminas naujai prekių partijai. Dėl patvirtinimo galite kreiptis el. paštu.
Atsiėmimas vietoje: Fizinių parduotuvių prekių galiojimo terminas gali skirtis nuo internetinės parduotuvės nurodytų datų, tačiau užtikriname, kad jos visada viršija 14 dienų.

5. Kada bus išsiųstas mano užsakymas?
Užsakymai paprastai išsiunčiami antrą darbo dieną po apmokėjimo.
Prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas.
Pristatymas gali vėluoti dėl specialių aplinkybių (pvz., netikslūs gavėjo duomenys, prekių trūkumas, kurjerio vėlavimas). Jei taip nutiktų, mes susisieksime su jumis el. paštu arba SMS.

6. Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą įmonei?
Taip, pirkimo metu pažymėkite laukelį „Perku kaip įmonė“ ir įveskite reikiamus duomenis. Sąskaita bus išsiųsta el. paštu po užsakymo įvykdymo.
Pastaba: Įmonėms negalima išrašyti sąskaitų už alkoholinius gėrimus, jei jie perkami perpardavimui.

7. Kodėl alkoholiniai gėrimai pristatomi tik per Venipak kurjerį?
Pagal Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymą, alkoholis gali būti parduodamas tik asmenims nuo 20 metų. Kurjeriai patikrina gavėjo amžių pristatymo metu.
Daugiau informacijos rasite mūsų Taisyklėse (9.7, 9.8, 9.9, 9.12, 9.13 punktai).

8. Koks yra minimalus užsakymo dydis?
Minimalus užsakymo dydis yra 20 EUR. Užsakymų, mažesnių nei 20 EUR, siųsti negalime.

9. Ar galiu pakeisti apmokėtą užsakymą?
Atšaukimas: Atšaukimo atveju taikomas pavedimo mokestis. Prašome atidžiai patikrinti prekes prieš mokėjimą.
Keitimas: Keitimas nėra galimas dėl kainų skirtumų ar netikslių likučių.
Papildymas: Taip, jei užsakymas dar nėra supakuotas. Susisiekite el. paštu azijapanda@gmail.com, nurodydami papildomas prekes. Mokėjimas galimas tik bankiniu pavedimu.

10. Ką daryti, jei pateikiau neteisingus kontaktinius ar pristatymo duomenis?
Rašykite el. paštu azijapanda@gmail.com ir pateikite teisingus duomenis. Skubiais atvejais galite skambinti telefonu +370 658 65777 (I–V 10:00–15:30).

11. Negavau užsakymo patvirtinimo el. paštu. Ką daryti?
Jei negavote patvirtinimo, atsiųskite savo užsakymo informaciją (vardą ir apmokėjimo ekrano nuotrauką) el. paštu azijapanda@gmail.com.

12. Negaliu užbaigti užsakymo. Ką daryti?
Įsitikinkite, kad jūsų užsakymo suma yra ne mažesnė nei 20 EUR, ir patikrinkite, ar visi duomenys užpildyti teisingai.

13. Ką daryti, jei užsakymas vėluoja (1-4 darbo dienas)?
Jei užsakymas vėluoja, susisiekite su mumis el. paštu azijapanda@gmail.com arba telefonu +370 658 65777 (I–V 10:00–15:30).

14. Kodėl kainos fizinėje parduotuvėje skiriasi nuo internetinės parduotuvės?
Pirkimo metu galioja tuo metu nurodyta kaina.

15. Ar galiu atsiskaityti bankiniu pavedimu?
Taip. Atsiųskite prekių sąrašą, pristatymo adresą ir įmonės duomenis (jei taikoma) el. paštu azijapanda@gmail.com. Paruošime sąskaitą ir laikysime prekes 48 valandas.

16. Ar galiu užsisakyti internetu ir atsiskaityti fizinėje parduotuvėje?
Deja, ne. Visi internetiniai užsakymai turi būti apmokėti iš anksto.
Nemokamas pristatymas
Nemokamas pristatymas visiems užsakymams, viršijantiems 40 eur
*Be alkoholinių gėrimų
Greitasis pristatymas
Azija Panda savo prekes pristato visoje Lietuvoje!
Saugus mokėjimas
Mes priimame „Visa”, „American Express”, „Paypal”, „Mastercard”.