1. Bendrosios nuostatos

1.1 Šios taisyklės reglamentuoja MB „Burbulų arbata“ (toliau – Pardavėjas) interneto parduotuvės www.azijapanda.lt Pirkėjo ir Pardavėjo teisinius santykius, jų teises ir pareigas, pirkimo-pardavimo sutarties (toliau – Sutartis) sudarymo procedūras, parduodamų prekių (toliau – Prekė/-ės) apmokėjimo ir pristatymo tvarką, Prekių grąžinimo ir keitimo tvarką, o taip pat Sutarties sudarymo bei tinkamo jos įvykdymo tikslais gaunamų (tvarkomų) asmens duomenų apsaugą. Toliau – Taisyklės.

1.2 Taisyklės nuo jų susipažinimo ir patvirtinimo momento tampa privalomos visiems interneto parduotuvės lankytojams, sudariusiems pirkimo-pardavimo sutartį su Pardavėju.

1.3 Pirkimo-pardavimo sutartys dėl interneto parduotuvėje parduodamų Prekių sudaromos ir vykdomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

1.4 Interneto parduotuvė veikia visą parą, nuo 00.00 val. iki 24.00 val.

1.5 Siekdama kuo geresnių veiklos rezultatų ir patenkinti klientų lūkesčius MB „Burbulų arbata“ nuolat peržiūri siūlomų prekių asortimentą, todėl mes pasiliekame sau teisę keisti prekių asortimentą ir kainas, pateiktas mūsų elektroninėje ir kitose parduotuvėse.

1.6 Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę visi asmenys nuo keturiolikos metų (nepilnamečiai turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą).

1.7 Minimali prekių užsakymo suma yra 20,00€.

2. Pirkti Elektroninėje parduotuvėje turi teisę:

2.1 Veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės ir kurių veiksnumas nėra apribotas teistumo tvarka;

2.2 Nepilnamečiai, nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

2.3 Juridiniai asmenys;

2.4 Visų, aukščiau nurodytų asmenų, įgalioti atstovai.

3. Informacija apie Pardavėją

3.1 Taisyklės yra taikomos įsigyjant Prekes adresu www.azijapanda.lt . Pardavėjas yra MB „Burbulų arbata“, Lietuvos bendrovė, tinkamai įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, kodas 305380004, buveinės adresas Santariškių g. 75-34, LT-08457 Vilnius,  PVM mokėtojo kodas LT100013413718, tel.+370 659 09666, azijapanda@gmail.com

3.2 Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi – Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras.

4. Asmens duomenų tvarkymas

4.1 Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika . Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir įsitikintų, kad visos Privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.

5. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

5.1 Pardavėjo teisės:

5.1.1 Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui bei saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar nutraukti jam galimybę naudotis internetine parduotuve www.azijapanda.lt ;

5.1.2 Pardavėjas turi teisę, nepranešęs Pirkėjui, keisti, stabdyti arba nutraukti pilną arba dalinį tam tikrų Elektroninės parduotuvės funkcijų veikimą;

5.1.3 Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti internetinės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo. Šiuo atveju, visi Pardavėjo patvirtinti Užsakymai yra pristatomi Pirkėjui, o nauji Užsakymai nebepriimami;

5.1.4  Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu:

5.1.4.1 Pirkėjas nesumoka už prekes per 1 (vieną) darbo dieną, kai moka pavedimu į Pardavėjo sąskaitą;

5.1.4.2 Pirkėjas nesumoka už prekes per 1 (vieną) darbo dieną, kai moka per elektroninę bankininkystę;

5.1.5 Pardavėjas, dėl svarbių priežasčių negalėdamas laiku ir tinkamai įvykdyti Užsakymo, pasilieka teisę keisti Užsakymo pristatymo sąlygas ir laiką arba anuliuoti Užsakymą, prieš tai informuodamas apie tai Pirkėją ir grąžindamas Pirkėjui apmokėjimą;

5.1.6 Pardavėjas turi kitų, Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų teisių;

5.1.7 Pardavėjas turi teisę, perduoti pirkėjo duomenis, būtinus siuntos pristatymui (pirkėjo vardas, pavardė, pristatymo adresas, kontaktinis telefono numeris, bei el. pašto adresas) siuntų tarnybai, pristatančiai pirkėjui prekes.

5.2 Pardavėjo įsipareigojimai:

5.2.1 Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą ir Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

5.2.2 Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, aprašytus šiose taisyklėse ir kai to reikalauja atitinkamos Lietuvos Respublikos institucijos;

5.2.3 Pardavėjas įsipareigoja organizuoti Užsakymo pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu, Užsakymo pateikimo metu galiojančiomis sąlygomis;

5.2.4 Pardavėjas negalėdamas Pirkėjui pristatyti Prekės dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką, tokios pačios arba didesnės kainos, prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti Pardavėjo pasiūlytą analogišką prekę, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas.  Šiuo atveju Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių nepristatymą;

5.2.5 Pardavėjas, gavęs raštišką Pirkėjo pranešimą apie Užsakymo atsisakymą ir Pirkėjui grąžinus Prekes Pardavėjui, per 14 (keturiolika) dienų nuo Užsakymo grąžinimo Pardavėjui, privalo grąžinti Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus;

5.2.6 Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimu Pirkėjui atsisakyti Užsakymo ir grąžinti pinigus, privalo ne vėliau, kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi dienos, privalo Pirkėjui pateikti išsamų, motyvuotą, rašytinį atsisakymą;

5.2.7 Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų, Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų reikalavimų.

6. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

6.1 Pirkėjo teisės:

6.1.1 Pirkėjas turi teisę pirkti Prekes Elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis Taisyklėmis, kituose Elektroninės parduotuvės puslapiuose nurodyta informacija ir Lietuvos Respublikos teisės aktais;

6.1.2 Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo Asmens duomenimis ir reikalauti pataisyti neteisingus savo Asmens duomenis;

6.1.3 Pirkėjas turi teisę gauti atitinkančias tinkamos kokybės, tinkamai supakuotas užsakytas Prekes;

6.1.4 Pirkėjas turi teisę per 24 valandas nuo prekių gavimo apžiūrėjus Prekes ir įsitikinti, kad jos yra nekokybiškos ir/ar ne tos, kurios buvo užsakytos, jas grąžinti Pardavėjui;

6.1.5 Pirkėjas turi teisę per 5 darbo dienas atgauti pinigus už Prekę į banko sąskaitą iš kurios Pirkėjas apmokėjo už Prekes, jeigu užsakytos Prekės nebeliko, užsakymo vykdymas yra nutraukiamas ar Prekės buvo grąžintos Pardavėjui;

6.1.6 Pirkėjas turi kitų, Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų teisių.

6.2 Pirkėjo įsipareigojimai:

6.2.1 Pirkėjas, užsakydamas Prekes Elektroninėje parduotuvėje, privalo nurodyti teisingus, Privatumo politikoje numatytus, tinkamam Užsakymo įvykdymui būtinus, savo Asmens duomenis;

6.2.2 Pirkėjui pateikus Užsakymą ir pasikeitus Užsakymo metu nurodytiems Asmens duomenims – Pirkėjas nedelsiant privalo apie tai informuoti Pardavėją elektroniniu paštu ir telefonu;

6.2.3 Pirkėjas įsipareigoja priimti Prekes ir atsiskaityti už Prekes ir jų pristatymą pirkimo-pardavimo Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais;

6.2.4 Elektroninėje parduotuvėje sukūręs Paskyrą, Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Praradęs prisijungimo duomenis, apie tai Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją;

6.2.5 Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta nėra išoriškai pažeista (suplyšusi, suglamžyta ar kitaip pažeista) bei patikrinti ar atvyko visos Pirkėjo užsakytos prekės. Tinkamos kokybės, ne greitai gendančių prekių ar kokybiškų prekių, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Jei Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį režimą, Pirkėjas privalo kreiptis ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo el. paštu: azijapanda@gmail.com;

6.2.6 Pirkėjas įsipareigoja laikytis Elektroninės parduotuvės Taisyklių, Privatumo politikos ir kitų Elektroninėje parduotuvėje nurodytų sąlygų bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

7. Prekės ir jų kainos

7.1 Internetinėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas, nepaisant to, kad Pardavėjas dėjo visas pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo tiksliau. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų.

7.2 Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas atvaizduose, esančiuose internetinėje parduotuvėje.

7.3 Visos Prekės, pateikiamos internetinėje parduotuvėje, yra prieinamos, nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip. Tuo atveju, jeigu užsakytos Prekės nebelieka, Pirkėjui per 5 darbo dienas yra grąžinami pinigai už tokią Prekę į Pirkėjo banko sąskaitą iš kurios Pirkėjas apmokėjo už Prekes, bei Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas.

7.4 Pardavėjas turi teisę tam tikroms prekėms nustatyti minimalų ir/arba maksimalų Prekės užsakymo kiekį vieno užsakymo metu.

7.5 Interneto parduotuvėje parduodamų Prekių ir Pardavėjo teikiamų paslaugų pagrindinės savybės ir kainos (įskaitant mokesčius) pateikiamos Prekių aprašymuose. PVM yra (ten, kur jis taikomas) tokio dydžio, kuris taikomas konkrečiu metu Lietuvos Respublikoje.

7.6 Prekių ir paslaugų kainų, o taip pat Pardavėjo vykdomų akcijų galiojimo laikotarpis yra realus laikas, jei kainų pateikimo ir vykdomų akcijų galiojimo metu nėra nurodytas konkretus galiojimo terminas.

7.7 Prekių kainos Elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais.

7.8. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti Elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas.

7.9. Pirkėjo užsakytoms prekėms galioja Užsakymo pateikimo metu galiojusios Prekių kainos. Po Užsakymo pateikimo keisti kainas Pardavėjas gali tik tuo atveju, kai tai yra susiję su techninėmis informacinės sistemos klaidomis Elektroninėje parduotuvėje. Tokiu atveju Pardavėjas nedelsiant turi informuoti apie tai Pirkėją ir aptarti tolimesnes Užsakymo vykdymo sąlygas. Pirkėjui pageidavus, Užsakymas anuliuojamas ir Pardavėjas privalo grąžinti Pirkėjui visus už Užsakymą sumokėtus pinigus.

7.10 Prekių kainos neapima užsakymo pristatymo išlaidų.

8.  Atsiskaitymo tvarka

8.1. Atsiskaityti už užsakytas Prekes interneto parduotuvėje galima:

8.1.1 Naudojantis elektronine bankininkyste;

8.1.2 Mokėjimo pavedimu į Pardavėjo sąskaitą.

8.2 Pirkėjas, pasirinkęs elektroninės bankininkystės paslaugą Prekėms apmokėti, įsipareigoja sugeneruotą mokėjimą įvykdyti nedelsiant.

8.3 Pirkėjui atsiskaitant bankiniu pavedimu į Pardavėjo sąskaitą, Pirkėjas mokėjimo paskirtyje turi nurodyti Pirkėjui suteiktą užsakymo numerį.

8.4 Sąskaita faktūra po Sutarties sudarymo pateikiama Pirkėjo užsakyme nurodytu elektroniniu pašto adresu ir/ar Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) metu. Pirkimo dokumentuose nurodoma: užsakytos Prekės, jų kiekis, Prekių galutinė kaina, įskaitant visus mokesčius, Pardavėjo suteiktos nuolaidos, Prekių pristatymo mokestis ir kiti būtini pateikti duomenys.

9. Prekių pristatymas

9.1 Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga.

9.1.1.Prekes Lietuvos Respublikos teritorijoje pristato Pardavėjo partneriai pagal Pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą: UAB Venipak Lietuva. Daugiau informacijos apie pristatymą rasite čia.

9.1.2 Įprastai prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo.

9.1.3 Jei nėra galimybės prekių pristatyti viena siunta, tai pardavėjas turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.

9.2 Nemokamas prekių atsiėmimas parduotuvėje:

9.2.1 Pirkėjas pats gali atsiimti Prekes nemokamai Vilniaus g. 23, Kaunas,vai Traku 7-10 Vilnius, kai Pirkėjas sulaukia SMS žinutės iš Pardavėjo apie tai, kad užsakymas paruoštas atsiėmimui;

9.2.2 Užsakytas Prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 5 (penki) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas, gavimo momento;

9.2.3 Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti Pardavėjo patvitintą ir el. paštu atsiųstą užsakymo numerį arba užsakymo formą, suformuotą perkant internetu.

9.3 Pardavėjas pateikia Prekes Pirkėjui terminais, nurodytais užsakymo metu prie pasirinkto pristatymo būdo. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais Prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

9.4 Prekes pristačius Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės pirkėjui yra perduotos. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu.

9.5 Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

9.6 Pristatymo išlaidų dydis nurodomos internetinėje parduotuvėje gali keistis.

10. Prekių grąžinimo sąlygos

10.1 Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).

10.2 Tuo atveju, jei Prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti elektroninės parduotuvės Pardavėją per 24 (dvidešimt keturias) valandas ir užpildyti Prekių grąžinimo formą“产品退货”[下载产品退货表 Prekių grąžinimas], esančią Pardavėjo internetinės svetainės skiltyje „Prekių grąžinimas”.

10.3 Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto.

10.4 Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/arba buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

10.5 Jeigu įsigyta Prekė neatitiko kokybės reikalavimų, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, atitinkamai sumažinti Prekės kainą arba grąžinti už Prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus, per 7 dienas nuo prašymo pateikimo. Prekės turi būti grąžinamos originalioje Prekės ir siuntos pakuotėje.

10.6 Jeigu pristatyta Prekė neatitinka kokybės reikalavimų, parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).

10.7 Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti naudodamasis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis arba atveždamas į Pardavėjo fizinę parduotuvę Vilniaus g. 23 Kaunas . Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.

10.8 Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nurodytos Prekių grąžinimo tvarkos (reikalavimų).

10.9 Jeigu prekių grąžinimas vyksta ne dėl prekės netinkamos kokybės, už papildomas sumokėtas paslaugas (pristatymas į namus ar darbo vietą, papildomai atlikti darbai) pinigai negrąžinami.

10.10 Bendru Šalių sutarimu, prekių grąžinimo sąlygos gali būti derinamos individualiai.

10.11 Ginčai nagrinėjami bendru šalių sutarimu. Neišsprendus ginčo derybų būdu, rašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr

11. Atsakomybė

11.1 Pirkėjas visiškai atsako už savo Paskyroje ir Užsakymo metu pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už pasekmes, kilusias dėl pateiktų neteisingų (klaidingų ar netikslių) duomenų.

11.2 Pirkėjas atsako už savo Paskyros duomenų atskleidimą trečiosioms šalims. Jeigu trečioji šalis naudojasi Pirkėjo Paskyros duomenimis, Pirkėjas atsako už trečiosios šalies atliktus veiksmus.

11.3 Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Taisyklėmis, Privatumo politikoje ir kitose svetainės puslapiuose nurodyta informacija.

11.4 Pateikdamas Užsakymą Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti Asmens duomenys būtų tvarkomi Užsakymo vykdymo tikslais.

11.5 Už pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis Elektronine parduotuve, pažeidimą, Šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

11.6 Nuostolių, kuriuos privalo atlyginti Pardavėjas, dydis, apribojamas Prekių, kurias užsakė Pirkėjas, kaina.

12. Informacijos siuntimas

12.1 Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

12.1 Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo nurodytais kontaktais (el. paštu Azijapanda@gmail.com arba telefonu +370 659 09666). Konsultuojame darbo dienomis nuo 12:00 iki 18:00 valandos.

13. Baigiamosios nuostatos

13.1 Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

13.2 Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.